ROMA TRIP : THOUGHTS & SHOPPING

Buna dragele mele !
            Saptamana aceasta m-am intors dintr-o mini excursie la Roma. Imi doream nespus de mult sa vizitez acest oras plin de istorie si mai ales sa vizitez Vaticanul si iata ca dorinta mi s-a implinit. Am plecat in zorii zilei de Duminica , cam pe la 4 am spre aeroport .Binenteles ca inainte de a pleca mi-am facut bagajele cu meticulozitate si nu am uitat sa includ toate pensulele si fardurile importante din colectia mea. Zis si facut ..ne imbarcam , avem parte de un zbor placut si linistit pana la Roma si eram pregatiti sa dam piept cu marele oras , numai ca .....ceva nu a mers bine. Am fost impreuna cu familia in aceasta excursie si din cei 6 membri ai familiei , am fost singura ghinionista careia i-au fost pierdute bagajele. Am zburat de n ori pana acum si aceasta a fost singura data cand mi-au fost pierdute bagajele asa ca am luat -o un pic razna recunosc.Cei de acolo mi-au spus sa fiu calma ca se gasesc ele , dar cum sa fiu calma cand majoritatea hainelor mele si a machiajelor erau in ea ? S-a lasat cu lacrimi si cu 2 zile in care am fost nevoita sa port aceleasi haine si sa sperii lumea din jur cu chipul meu :) In cele din urma mi-au fost recuperate bagajele si m-am putut bucura si eu de ultimele 2 zile fara stress-ul din dotare.

Despre Roma sunt atat de multe de spus incat  nu mi-ar ajunge 4 postari sa va spun. Mi-a placut enorm de mult orasul , gasesti istorie la orice pas si cladirile m-au impresionat foarte mult. Este un oras frumos , aglomerat, care mi-a adus aminte de Romania. Nu pot sa-mi dau seama de ce , poate pentru ca am auzit ca se vorbea in jurul meu mai mult romana decat italiana sau poate pentru ca unele cladiri sunt asemanatoare cu cele din tara , insa m-am simtit un pic ca acasa. Chiar am fost placut surprinsa sa constat ca intr-un hypermarket aveau stand-uri speciale destinate produselor romanesti , binenteles ca mi-am facut stocul pentru ca tare imi mai e dor de mancarea de acasa :)
      Nu mai spun ca atunci cand am plecat din Olanda , am plecat de la 7 grade si am ajuns la Roma unde erau in termometre 27 grade !! Am zis ca nu e adevarat , dar m-am bucurat la maxim de vremea frumoasa de acolo pentru ca acum m-am reintors la 3 grade si deja intru in depresie .
     Ce mi-a displacut foarte mult si mi-a lasat un gust foarte amar in aceasta excursie au fost italienii. Poate am avut doar noi ghinion sau poate asa sunt ei , cert este ca persoanele pe care le-am intalnit au fost extrem de arogante , needucate si lista poate continua. Eu stiu ca ei au un temperament mai vulcanic dar ce mi-a fost dat sa intalnesc a intrecut orice limita a bunului simt. In rest am putut observa ca sunt destul de multi romani in Roma pentru ca am auzit limba romana cam prin toata locurile in care am fost .
       La Vatican a fost splendid. Mi-am dorit enorm de mult sa vizitez Vaticanul si sunt si mai mandra de mine ca mi-am invins teama de inaltime si am reusit sa urc pana in varf unde privelistea era breath taking.
    Am avut hotelul in centru istoric al orasului , aproape de gara si de mai toate cladirile importante din Roma. Cum eram in centrul istoric , majoritatea magazinelor erau Valentino, Dior & Co, deci un big NO pentru mine. A fost placut insa sa fac window shopping si sa ma gandesc ce as cumpara daca eventual castig la loto :)
     Am gasit totusi magazinul Kiko si mi-am rasfatat sufletelul cu niste lucrusoare tentante de pe acolo. Exact in ultima zi am descoperit exact langa hotel un magazin de cosmetice & co , o adevarata mina de aur , numai ca am avut la dispozitie doar 10 minute sa -l studiez si am ramas cu regretul ca nu l-am observat ceva mai devreme. Am reusit totusi sa-mi iau 3 oje de acolo deci nu a fost totul in zadar.
     Au fost 4 zile pline care mi-au lasat niste amintiri frumoase .Nu am sa mai palavragesc si am sa va arat si cateva poze din aceasta mini excursie :)

Acum sa va arat si cumparaturile facute acolo :

Desi initial mi-am luat 2 gloss-uri KIKO , tanjeam si dupa celelalte nuante care aveau sclipiri aurii asa ca le-am luat pe toate ca sa stiu o treaba :)
     Mi-a atras atentia si un fond de ten mineral sub forma de pudra si nu am putut sa -l las acolo . Il folosesc pe post de pudra si ofera un aspect mat si uniform tenului, nu cred ca l-as incerca insa ca pe un fond de ten .

Kiko baked eyeshadow - sunt exact cum imi plac mie , cu muuult sclipici :) ador shimmer-ul si acestea sunt magice !

Si cu aceste lacuri de unghii se incheie seria cumparaturilor facute la Roma . Iubitul meu a spus ca INCA o oja albastra era exact ce imi lipsea , dar el nu stie cat de speciala este aceasta oja de la Sinful Colors . Are niste reflexii roz care impreuna cu glitter-ul auriu o fac super speciala .
         Daca ati citit pana la sfarsit va multumesc pentru rabdare si va urez un inceput de saptamana cat mai frumos . Pupici !

5 comments

1. Ma bucur ca ai avut o vacanta placuta, ca ai prins vreme buna si ca ti-ai recuperat bagajele. Cand am citit, am incercat sa ma pun in locul tau si mi-am dat seama ca ar fi tare neplacut si pt mine. Sa folosesti cu placere produsele cumparate. Totusi, uitandu-ma la poze, m-am intrebat: unde sunt ojele Kiko?:-)

ReplyDelete
  2. Frumoasa descrierea si pozele spun si mai multe, ai vizitat exact ce era mai frumos si mai cunoscut, cat despre oja, baietii cred ca toate au aceleasi culori, dar pentru noi nu e asa:)

3. e minunata Roma :X am fost si noi in martie. de cum am intrat in metrou am vazut ca se urca niste muzicanti si apoi zice unul "baga, ma!" (erau tigani romani...) italienii mi s-au parut frecatori de menta, adica "dolce fare niente" ca in eat, pray, love. cat despre kiko, ori ai avut rabdare, ori noroc :))) in toate in care am intrat era o inghesuiala de ziceai ca se dau gratis :))) in plus, un mono kiko este cel mai prost fard pe care-l am eu :(

4. Am fost si eu la Roma in mai, am si postat despre asta. E un oras superb, plin de istorie. Cu italienii nu am prea interactionat, insa am avut ghinion sa intalnim multi tigani pe acolo, din pacate. Noi am vizitat si Bioparco si ne-a placut mult, am plecat cu amintiri placute de acolo. :)